Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2016 11:07 - Не мога да подмина равнодушен такава явна лъжа
Автор: django Категория: Други   
Прочетен: 1981 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 23.06.2016 11:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

По повод на темата на г-н bogolubie
Силна молитва към пресвета богородица помага на болни, отчаяни и премахва несгодите! май 27, 2016
Защо вие г-н bogolubie продължавате да тиражирате усърдно заблуди и фалшиви римокатоличекси доктрини, нямащи нищо общо с Божието слово?  Затова ли никога не публикувате цитати от него във вашите измамни теми ?

Не знам чии измислен бог обичате, но това не е Библейският Бог на любовта и истината, Създател и поддръжник на вселената и живота в нея.

Ето какво ни казва Божието слово:


Йоан глава 14

1 Да се не смущава сърцето ви; вие вярвате в Бога, вярвайте и Мене.    
2 В дома на Отца Ми има много обиталища; ако не беше така, Аз щях да ви кажа, защото отивам да ви приготвя място.    
3 И като отида и ви приготвя място, пак ще дойда и ще ви взема при Себе Си, тъй щото гдето съм Аз да бъдете и вие.    
4 И вие знаете за къде отивам и пътя [знаете].    
5 Тома Му казва: Господи, не знаем къде отиваш; а как знаем пътя?    
6 Исус му казва: Аз съм пътят, и истината, и животът; никой не дохожда при Отца, освен чрез Мене.    
7 Ако бяхте познали Мене, бихте познали и Отца Ми; отсега Го познавате и сте Го видели.    
8 Филип Му казва: Господи, покажи ни Отца, и достатъчно ни е.    
9 Исус му казва: Толкова време съм с вас и не познаваш ли Ме Филипе? Който е видял Мене, видял е Отца; как казваш ти: Покажи ми Отца?    
10 Не вярваш ли, че Аз съм в Отца, и че Отец е в Мене? Думите, които Аз ви казвам, не от Себе Си ги говоря; но пребъдващият в Мене Отец върши Своите дела.    
11 Вярвайте Ме, че Аз съм в Отца и че Отец е в Мене; или пък вярвайте Ме поради самите дела.


Йоан Глава 15
"1 Аз съм истинската лоза, и Отец ми е земеделецът.    
2 Всяка пръчка в Мене, която не дава плод, Той я отрязва; и всяка що дава плод, очистя я, за да дава повече плод.    
3 Вие сте вече чисти чрез учението, което ви говорих.    
4 Пребъдвайте в Мене, и Аз във вас. Както пръчката не може да даде плод от самосебе си, ако не остане на лозата, така и вие не можете, ако не пребъдете в Мене.    
5 Аз съм лозата, вие сте пръчките; който пребъдва в Мене, и Аз в него, той дава много плод; защото, отделени от Мене, не можете да сторите нищо.    
6 Ако някой не пребъде в Мене, той бива изхвърлен навън като пръчка, и изсъхва; и събират ги та ги хвърлят в огъня, и те изгарят.    
7 Ако пребъдете в Мене и думите Ми пребъдат във вас, искайте каквото и да желаете, и ще ви бъде.    
8 В това се прославя Отец Ми, да принасяте много плод; и така ще бъдете Мои ученици.    
9 Както Отец възлюби Мене, така и Аз възлюбих вас; пребъдвайте в Моята любов."

Деяния глава  4
"8 Тогава Петър, изпълнен със Светия Дух, им рече: Началници народни и старейшини,
9 ако ни изпитвате днес за едно благодеяние сторено на немощен човек, чрез какво биде той изцелен,    
10 да знаете всички вие и всичките Израилеви люде, че чрез името на Исуса Христа Назарянина, Когото вие разпнахте, Когото Бог възкреси от мъртвите, чрез това име тоя човек стои пред вас здрав.    
11 Той е камъкът, който вие зидарите презряхте, който стана глава на ъгъла.    
12 И чрез никой друг няма спасение; защото няма под небето друго име дадено между човеците, чрез което трябва да се спасим.    
13 А те, като гледаха дързостта на Петра и Иоана и бяха вече забележили, че са неграмотни и неучени човеци, чудеха се; и познаха, че са били с Исуса."


По повод идеята за ходотайството на Божията майка и всички други светии, Библията ни казва че след като са умрели и спят в гробовете като всеки друг смъртен човек, те не носят вече принос на никой.

Еклесиаст 9

5 Защото живите поне знаят, че ще умрат; Но мъртвите не знаят нищо, нито вече придобиват, Понеже споменът за тях е забравен;     
6 Още и любовта им, и омразата им, и завистта им са вече изгубени, Нито ще имат вече някога дял в нещо що става под слънцето.     
7 Иди, яж хляба си с радост, и пий виното си с весело сърце, Защото Бог вече има благоволение в делата ти.     
8 Дрехите ти нека бъдат винаги бели, И миро да не липсва от главата ти.     
9 Радвай се на живота с жената, която си възлюбил, През всичките дни на суетния си живот, Които ти са дадени под слънцето, - През всичките дни на твоята суета; Защото това ти е делът в живота И в труда ти, в който се трудиш под слънцето.     
10 Всичко що намери ръката ти да прави според силата ти, направи го; Защото няма ни работа, ни замисъл, ни знание, ни мъдрост в гроба гдето отиваш.     
11 Обърнах се, и видях под слънцето Че надтичването не е на леките, нито боят на силните, Нито хлябът на мъдрите, нито богатството на разумните, Нито благоволението на изкусните; Но на всичките се случва според времето и случая.     
12 Защото и човек не знае времето си Както рибите, които се улавят в жестока мрежа, И както птиците, които се улавят в примка, Така се улавят човешките чада в лошо време, Когато то внезапно ги връхлети
   
   
   
   
   
   
   
 



Гласувай:
1



1. breeze - Само Зоната е в състояние да помогне на болни, отчаени и с наднормено тегло хора.
23.06.2016 11:21
Една година вече практикувам зонов начин на хранене и живот и за нищо на света не бих се отказал от това. И не само аз мисля това а всеки който се е запознал основно с темата. След като свалих излишните килограми, колкото и да увеличавам храната,Зоната не позволява промяна на телесното ми тегло.
Явно Бог е благословил откривателя и Бари Сиърс.

И пей ми се и смей ми се.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: django
Категория: Други
Прочетен: 223357
Постинги: 86
Коментари: 35
Гласове: 70
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031