Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2016 11:50 - До г-н bezistena по повод на темата "Тайната на завладяващата магия и мощта на култовата песен ...
Автор: django Категория: Други   
Прочетен: 2005 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 10.05.2016 12:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Божието слово записано в Библията не знае нищо за това което сте написал.    Мария Магдалена спи безсъзнателно в гроба както Божията майка и както всеки друг смъртен човек, и чака момента на възкресението. Само Божият Син безгрешен и свят плати цената за човешките грехове и посочи пътят за спасение на грешният човек чрез вяра в Бог, искрено покаяние, освещение по Божията воля и живот според Божият закон. Само той единствен е ходотай през Господа на силите и правдата. Други посредници няма.

  "1 Да се не смущава сърцето ви; вие вярвате в Бога, вярвайте и Мене.    2 В дома на Отца Ми има много обиталища; ако не беше така, Аз щях да ви кажа, защото отивам да ви приготвя място.    3 И като отида и ви приготвя място, пак ще дойда и ще ви взема при Себе Си, тъй щото гдето съм Аз да бъдете и вие.    4 И вие знаете за къде отивам и пътя [знаете].    5 Тома Му казва: Господи, не знаем къде отиваш; а как знаем пътя?    6 Исус му казва: Аз съм пътят, и истината, и животът; никой не дохожда при Отца, освен чрез Мене.    7 Ако бяхте познали Мене, бихте познали и Отца Ми; отсега Го познавате и сте Го видели.    8 Филип Му казва: Господи, покажи ни Отца, и достатъчно ни е.    9 Исус му казва: Толкова време съм с вас и не познаваш ли Ме Филипе? Който е видял Мене, видял е Отца; как казваш ти: Покажи ми Отца?    10 Не вярваш ли, че Аз съм в Отца, и че Отец е в Мене? Думите, които Аз ви казвам, не от Себе Си ги говоря; но пребъдващият в Мене Отец върши Своите дела.    11 Вярвайте Ме, че Аз съм в Отца и че Отец е в Мене; или пък вярвайте Ме поради самите дела.    12 Истина, истина ви казвам, който вярва в Мене, делата, които върша Аз, и той ще ги върши; защото Аз отивам при Отца.    13 И каквото и да поискате в Мое име, ще го сторя, за да се прослави Отец в Сина.    14 Ако поискате нещо в Мое име, това ще сторя.    15 Ако Ме любите, ще пазите Моите заповеди.    16 И Аз ще поискам от Отца, и Той ще ви даде друг Утешител, за да пребъдва с вас до века.    17 Духът на истината, когото светът не може да приеме, защото го не вижда нито го познава. Вие го познавате, защото той пребъдва във вас, и във вас ще бъде.  18 Няма да ви оставя сираци; ще дойда при вас. "
Другото са свободни интеретации нямащи нищо общо с Божието слово. И ако сте честен и добронамерен човек проверете тези факти и спрете да заблуждавате волно или не. 



Гласувай:
1



1. danailvdimitrov - така е- няма други посредници!
10.05.2016 11:59
И как би могло да има щом Господ е Един ?!

Виж желаещи да са посредници-колкото щеш, но те са само прикрити сатани.Имената им са много-цял легион: Дъновци, Буди, Мохамеди,Орфеи, Ванги..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: django
Категория: Други
Прочетен: 224679
Постинги: 86
Коментари: 35
Гласове: 70
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930