Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2014 15:12 - Двете основни причини за тежкото социално икономическо положение на българите.
Автор: django Категория: Други   
Прочетен: 1597 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 26.11.2014 15:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Въпреки че сте свидетели на переодичните изяви на местни и чужди оракули експерти и икономически анализатори, абонирани за казионните телевизии, които не спират да ни обясняват причините за тежкото състояние на българите, аз съм на малко по-различно мнение.  За мен причините са само две.

Първата основна причина е липса на християнска вяра, която беше ограбена от комунистите по време на социализма и която дава необходиният морален стандарт на хоратам за да изградят едно спаведливо и развито общество без ирационални контрасти. 

Втората е храната която ядем. Ние българите ядем основно храна боклук, която изстисква енергията от организма и пречи на ясната мисъл. В менюто ни има прекалено много мазни и местни храни, приготвени по най-вредният начин. Излишно много рафинирани храни пълни с "подобрители", засищащи времено, но изтискващи жизнената енергия на организма, без да дават нищо полезно насреща.  Твърде много алкохол и изкуствени стимуланти.  И твърде малко плодове и зеленучуци, които са основната храна на човека. Затова българина няма жизнена енергия и воля за промяна, а е в състояние на духовна и физическа ленност, безволевост и песимизъм. Затова не се бунтува срещу несправедливостта в обществото. Предпочита да съществува вместо да живее и някой друг да носи отговорност за неговите действия и решения.  Човека е това което яде.   

Докато не изключим вредните си навици, няма да стане будно общество, способно да защитава 
принципите и интересите си.
 



Гласувай:
3



1. ivanovas - Съгласна съм с вас. Но аз бих форм...
26.11.2014 19:23
Съгласна съм с вас.Но аз бих формулирала първата причина като: липса на нравственост .И липсата на нравственост се дължи на липсата на Вяра.Мисля че така е по-справедливо да се каже.
цитирай
2. apostapostoloff - Българите никога не са били по- богати, а
11.04.2015 06:44
България никога не е била по- добре! Има, разбира се, и бедни аутсайдери, но бедните са бедни, защото са прости или мързеливи. Или и двете, взети заедно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: django
Категория: Други
Прочетен: 224547
Постинги: 86
Коментари: 35
Гласове: 70
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930